בלוג סקס herbalincenseovernight.com

אוננות: זכות אדם

אוננות: זכות אדם

אוננות היא פעולה של ניצול איברי המין של האדם כדי להפיק הנאה או סיפוק. צורה זו של הנאה עצמית היא חלק בלתי נפרד מהמיניות האנושית, ויש לה היסטוריה ארוכה שקדמה להתפתחות הדת המאורגנת. למרות עתיקותה, אוננות נותרה נושא שנוי במחלוקת בשל הקשר שלה עם גבולות המוסר בתרבויות רבות. בשנים האחרונות השתנתה דעת הקהל ביחס לאוננות; וכתוצאה מכך, היא נתפסת יותר ויותר כזכות אוניברסלית.

המילה 'אוננות' נגזרת ככל הנראה מהמילים הלטיניות 'מנוס' ו'טורבר', שיחד מתורגמות ל'להפריע ביד'. בעוד מקורותיה המדויקים אינם ידועים במידה רבה, הראיות מצביעות על כך שאוננות הייתה חלק מהמיניות האנושית משחר האדם. ציורי קיר ממצרים העתיקה מתארים איורים של גברים מאוננים, וטקסטים עתיקים מהודו ומיפן מתייחסים לצורה זו של ביטוי מיני. כבר במאה ה-5 לפנה"ס כתב הפילוסוף היווני היפוקרטס על היתרונות הבריאותיים של אוננות.

חברת ויטמן הצרפתית הפכה לארגון הראשון ששיווק אמצעי מניעה להמונים בשנת 1839. רק בסוף המאה ה-19 הטכנולוגיה למניעת הריון התקדמה מספיק; ויחד איתה, אוננות – שנתפסה בעבר כחטא – החלה להשיל את האסוציאציות השליליות שלה כצורה מקובלת יותר ויותר של התנהגות אנושית.

כיום, אוננות היא פעילות מקובלת ומעודדת. למעשה, הוא ארוג במרקם התרבות המערבית המודרנית. כמעט בכל מדיום טלוויזיה או קולנוע פופולרי יש צורה כלשהי של אוננות כנושא רץ, מסיטקומים לתוכניות אירוח לסרטים. בטלוויזיה בשעת לילה מאוחרת, זה הפך לנושא קבוע לדיון. תיאורי האוננות בטלוויזיה ובקולנוע גדלו בהדרגה ככל שהקבלה שלה גדלה, והיא נחשבת כיום לחלק טבעי מהמיניות האנושית.

יתר על כן, לרבים מהטאבו שהיה נהוג בעבר סביב אוננות יש כעת הסברים מדעיים רבים. בעוד שחלק מהטאבו הזה נשאר מושרש עמוק בתרבויות רבות, אוננות אינה מקור לנזק פיזי או פסיכולוגי כפי שנחשב באופן מסורתי. הקונצנזוס הנוכחי בקרב הקהילות המדעיות, הבריאותיות והחברתיות הוא שאוננות היא פעילות חיונית לבריאות האדם ולרווחתו.

מבחינה תזונתית, אוננות מועילה בשל האנדורפינים הטבעיים שהיא משחררת לגוף. אנדורפינים הם הורמוני ההרגשה הטובה הטבעיים של הגוף, המשפרים את מצב הרוח, מרימים מתח ומקלים על כאבים. אנדורפינים פועלים להפחתת מתח, הגברת האושר ויצירת תחושות של רגיעה. מנקודת מבט של בריאות, אוננות יכולה להפחית את רמות הלחץ, למנוע דיכאון ולהגביר את שביעות הרצון המינית. אוננות גם מסייעת לגוף לסלק רעלים ומוצרי פסולת שיכולים להצטבר במערכות שלנו, וכתוצאה מכך בריאות כללית טובה יותר.

בנוסף, מדענים מצאו כי אוננות מציעה יתרונות פיזיים ונפשיים, במיוחד בכל הנוגע לשיפור היכולות המיניות של האדם. אוננות מפעילה תרגילי שרירי רצפת האגן, מה שמוביל לזקפה חזקה יותר ולשיפור הביצועים המיניים. בנוסף, אוננות קבועה מסייעת להגביר את החשק המיני ולהגביר מאוד את העוררות לפעילות מינית מספקת יותר.

לבסוף, אוננות הפכה למקור לביטוי עצמי עבור אנשים רבים. בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה בחידושים במוצרים הקשורים לאוננות, כולל צעצועים, חומרי סיכה ואפילו אמנות / ביגוד. בכך שהיא מאפשרת לאנשים לחקור את הרצונות האישיים שלהם, את הגבריות, את הנשיות ואת הרצונות שלהם, אוננות הפכה לצורה של ביטוי עצמי. תחושה חדשה זו של העצמה מעניקה לאנשים שליטה רבה יותר על גופם ואת החופש ליהנות מחיי המין שלהם ללא בושה.

לסיכום, אוננות היא פרקטיקה עתיקת יומין שהפכה מקובלת יותר ויותר ונתפסת כזכות אוניברסלית. לא רק אוננות מספקת יתרונות בריאותיים פיזיים ונפשיים, אלא שהיא גם הפכה למקור בעל ערך לביטוי עצמי עבור אנשים רבים. על ידי הכרה באוננות כזכות אדם, אנו יכולים להפחית את הסטיגמה סביב פרקטיקה זו ולהעצים אנשים לחקור בבטחה וליהנות מהמיניות שלהם.

עולם הסווינגרים: מבט מקיף על אורח החיים המתנדנד

עולם הסווינגרים: מבט מקיף על אורח החיים המתנדנד

סווינגינג, הידוע גם בשם החלפת בני זוג או החלפת אישה, הוא נוהג שבו זוגות עוסקים בפעילות מינית עם זוגות אחרים,…

תאריך : 25/04/2024
אמנות הפיתוי: מבט מקרוב על חשפניות ואומנותן

אמנות הפיתוי: מבט מקרוב על חשפניות ואומנותן

חשפניות היו חלק מהבידור האנושי במשך מאות שנים, שראשיתן בתרבויות עתיקות. בעוד המונח עצמו עשוי להעלות דימויים של מועדונים גסים…

תאריך : 21/04/2024
צעצועי מין הפכו פופולריים למדי בשנים האחרונות. מה שהיה פעם נושא טאבו נדון כעת בגלוי ומאומץ על ידי יחידים וזוגות רבים. זרם צעצועי המין בשוק איפשר חוויה מינית מגוונת ומספקת יותר. מוויברטורים ועד ציוד קשירות, צעצועי מין מציעים משהו לכל אחד, ללא קשר למגדר, נטייה מינית או העדפות.

צעצועי מין הפכו פופולריים למדי בשנים האחרונות. מה שהיה פעם נושא טאבו נדון כעת בגלוי ומאומץ על ידי יחידים וזוגות רבים. זרם צעצועי המין בשוק איפשר חוויה מינית מגוונת ומספקת יותר. מוויברטורים ועד ציוד קשירות, צעצועי מין מציעים משהו לכל אחד, ללא קשר למגדר, נטייה מינית או העדפות.

הרעיון של צעצועי מין אינו חדש. ההיסטוריה מספרת לנו כי השימוש בצעצועי מין מתוארך לימי קדם. השימוש המתועד הראשון בצעצוע…

תאריך : 17/04/2024